Việc làm Đà Nẵng

Trang chủ » Thông tin việc làm, tuyển dụng mới nhất tại Đà Nẵng » Thông tin việc làm tại STARBUCKS Đà Nẵng tuyển dụng 2019

Thông tin việc làm tại STARBUCKS Đà Nẵng tuyển dụng 2019

Bạn thích bài viết này Hãy chia sẻ cho bạn bè

Starbuck-danang

STARBUKCS ĐÀ NẴNG TUYỂN DỤNG
A. Các vị trí tuyển dụng:

Vị trí tuyển dụng (Click vào tên vị trí muốn xem)

1. Barista (Fulltime / Parttime)

2. Shift Supervisor

3. Assistant Store Manager

B. Mô tả công việc

1. Barista (Fulltime / Parttime)

Mô tả chi tiết công việc
– Cung cấp dịch vụ tốt nhất với thái độ tôn trọng khách hàng vào mọi thời điểm có mặt tại cửa hàng. Phát hiện và đáp ứng các yêu cầu của khách hàng.
– Cung cấp cho khách hàng các đồ uống, cafe và sản phẩm khác tại quán theo đúng công thức và tiêu chuẩn. Tuân thủ các hướng dẫn về an toàn sức khỏe, vệ sinh cho từng loại sản phẩm
– Tuân thủ các quy định, quy trình hoạt động của công ty bao gồm quy trình quản lý bảo vệ tiền mặt, đảm bảo sự an toàn của tất cả các đối tác trong mỗi ca làm việc.
– Đảm bảo khu vực làm việc và bàn của khách luôn sạch sẽ, ngăn nắp.
– Hỗ trợ đào tạo các đối tác mới, hướng dẫn, khích lệ một cách tích cực và tôn trọng khi cần.
– Thực hiện các công viêc khác theo phân công của quản lý.
– Được đào tạo bài bản và có cơ hội thăng tiến trong công việc. Thu nhập cạnh tranh.

Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết
– Không yêu cầu kinh nghiệm.
– Tiếng Anh giao tiếp cơ bản.
– Có khả năng học hỏi và tiếp thu
– Có khả năng hiểu và thực hiện các hướng dẫn trực tiếp hoặc văn bản và diễn đạt lại cho người khác nếu cần
– Có kỹ năng giao tiếp, xây dựng mối quan hệ và làm việc nhóm tốt.

Phúc lợi:
– Được hưởng đầy đủ các chế độ theo quy định pháp luật.
– Lương thưởng cạnh tranh, hấp dẫn
– Phụ cấp gửi xe, tiền cơm.

2. Shift Supervisor

Job Description:
*Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
– Anticipates customer and store needs by constantly evaluating environment and customers for cues.
– Assists with new partner training by positively reinforcing successful performance and giving respectful and encouraging coaching as needed.
– Contributes to positive team environment by recognizing alarms or changes in partner morale and performance and communicating them to the store manager.
– Creates a positive learning environment by providing clear, specific, timely and respectful coaching and feedback to partners on shift to ensure operational excellence and to improve partner performance.
– Delivers legendary customer service to all customers by acting with a customer comes first attitude and connecting with the customer.
– Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
– Follows Starbucks operational policies and procedures. Executes store operations during scheduled shifts.
– Follows up with baristas during the shift to ensure the delivery of legendary customer service for all customers.
– Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
– Provides quality beverages, whole bean, and food products consistently for all customers by adhering to all recipe and presentation standards.
– Recognizes and reinforces individual and team accomplishments by using existing organizational tools and by collaborating with store manager to find new, creative, and effective methods of recognition.
– Utilizes operational tools to achieve operational excellence during the shift.

Requirement:
– Ability to direct the work of others
– Ability to learn quickly
– Effective oral communication skills
– Knowledge of the retail environment
– Strong interpersonal skills
– Ability to work as part of a team
– Ability to build relationships

Benefit:
– Competitive salary
– Meal & Parking allowances
– 13th salary
– Social insurance, Health check-up annual
– Annual leave / compensation leave / sick leave

3. Assistant Store Manager

Job Description:
*Responsibilities and essential job functions include but are not limited to the following:
– Communicates clearly, concisely and accurately in order to ensure effective store operations. Filters communication to the shift team as directed by the store manager.
– Contributes to positive team environment by recognizing alarms or changes in partner morale and performance and communicating them to the store manager.
– Demonstrates integrity, honesty, and knowledge that promote the culture, values and mission of Starbucks. – Maintains and models a calm demeanor during periods of high volume or unusual events; continues to keep store operating to standard and sets a positive example for the shift team.
– Develops positive relationships with shift team by understanding and addressing individual motivation, needs and concerns.
– Engages in conversation with customers to understand customer needs and the needs of the community in which the store is located.
– Maintains regular and consistent attendance and punctuality.
– Models a customer comes first attitude, delivers legendary customer service, and supervises partners to ensure they are delivering legendary customer service.
– Responds to immediate store needs by utilizing external resources such as Partner & Asset Protection, Partner – – Resources and Food & Beverage.
– Reviews store environment and key business indicators to identify problems, concerns and opportunities for improvement in order to provide coaching and direction to the shift team to achieve operational goals.
– Communicates ideas to the store manager for broader areas of improvement.
– Supports store manager in implementing company programs by working directly with shift team to execute action plans that meet operational and organization objectives.
– Supports store operations by recognizing and reinforcing individual and team accomplishments through existing organizational tools and makes recommendations to store manager on new, creative, and impactful methods of recognition.
– Utilizes and provides direction to partners during their shift on the use of operational tools to achieve operational excellence. Acts as a coach and mentor to partners by using discretion in assessing performance, providing feedback and coaching to improve partner performance, and effectively recommending employment decisions to store manager.

Requirement:
– College degree in business or a closely related field may substitute for a portion of the required experience
– Progressively responsible retail experience
– Customer service experience in a retail or restaurant environment
– Experience in directing the work of others
– Ability to act with a customer comes first attitude and deliver customer service that meets or exceeds customer expectations
– Ability to use discretion in providing direction to others
– Effective oral communication skills
– Knowledge of the retail environment
– Strong interpersonal skills
– Strong problem-solving skills

Benefit:
– Competitive salary
– Meal & Parking allowances
– 13th salary
– Social insurance, Health check-up annual
– Annual leave / compensation leave / sick leave

C. Cách ứng tuyển:
Vị trí: Assistant Store Manager và Shift Supervisor - gửi CV của bạn tới email: careers@coffee-concepts.com.vn
Ví trí: Barista - điền vào mẫu ứng tuyển tại https://goo.gl/Z4vLXK hoặc gửi CV của bạn tới email: careers@coffee-concepts.com.vn 

Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2019 – Ưu tiên Ứng viên nộp sớm !

Gửi CV của bạn vào email: careers@coffee-concepts.com.vn
Xin lưu ý: Ghi rõ “Biết đến thông tin tuyển dụng tại danang43.vn” trong Đơn xin việc (CV) khi nộp Hồ sơ Để được ưu tiên hơn.
Chia sẻ bài viết này

Việc làm theo ngành nghề


Việc làm HOT

Vị trí tuyển dụng Mức lương Hạn nộp
Nhân viên bếp tại Nhà hàng nướng (BBQ) Nhật Bản

GRANDVRIO CITY DANANG HOTEL

Thỏa thuận 15/07/2019
Kế toán tổng hợp

Khách sạn Nagila Hotel Đà Nẵng

Thỏa thuận 30/06/2019
Nhân viên Sản xuất / Bán thời gian

CÔNG TY TNHH MTV HẢI ĐẢO LÝ SƠN QUẢNG NGÃI

Thỏa thuận 10/07/2019
Trợ lý giám đốc điều hành

Khách sạn Minh Toàn Galaxy

Thỏa thuận 31/07/2019
Trưởng bộ phận Bếp

Khách sạn Nagila Hotel Đà Nẵng

Thỏa thuận 30/06/2019
Bếp trưởng / Bếp phó / Bếp nấu / Phụ bếp

Nhà hàng Mr Anh Đà Nẵng

Thỏa thuận 15/07/2019
Nhân viên Buồng phòng

Khách sạn TABINO Đà Nẵng

Thỏa thuận 30/06/2019
Nhân viên kế toán bán hàng kiêm thu ngân

Nhà Hàng Tài Ký SEA FOOD

Thỏa thuận 20/07/2019
Nhân viên Pháp lý

Entertainment Complex 99 - Furama Resort

10-12 triệu 10/07/2019
Giám sát/ Trưởng ca Nhà Hàng

Khách sạn Nagila Hotel Đà Nẵng

Thỏa thuận 30/06/2019
Nhân viên Lễ tân (Guest Service Agent)

Khu nghỉ dưỡng InterContinental Danang Sun Peninsula

Thỏa thuận 31/05/2019
NV Kinh doanh Bất động sản (Căn hộ)

Sàn Giao Dịch Bất Động Sản Thiên Kim

15-20 triệu 30/06/2019
Học viên thực tập Cao đẳng Dược

Nhà thuốc Đức Tín Đà Nẵng

Thỏa thuận 15/07/2019
Chuyên viên Tư vấn Du học

CÔNG TY DU HỌC NEW WORLD EDUCATION TẠI ĐÀ NẴNG

7-10 triệu 31/05/2019
Nhân viên truyền thông kiêm thiết kế

Khách sạn Risemount Resort Danang

Thỏa thuận 31/07/2019
Nhân viên Bán hàng (Reviewer – MC)

Công Ty Cổ Phần Thiết Bị Vinmax

7-10 triệu 30/06/2019
Chuyên viên Kinh doanh Bất động sản Cao cấp

CÔNG TY CỔ PHẦN LÊ HOÀNG LAND

15-20 triệu 30/06/2019
Nhân Viên Kinh Doanh

Công ty Cổ phần Năng lượng E-Sun Việt Nam

15-20 triệu 15/07/2019
Nhân viên Kinh doanh

Công ty Cổ Phần Hipco

Thỏa thuận 30/06/2019
Kỹ sư Bảo trì, Bảo dưỡng / Cơ khí chế tạo máy

Công ty TNHH MTV Hệ thống & Cáp điện Bumhan

Thỏa thuận 31/07/2019

LIKE PAGE ĐỂ NHẬN VIỆC LÀM MỚI NHẤT